Meniu

Administrarea independentă a imprimării, evidenţa costurilor şi siguranţă – Equitrac Office

Equitrac Office este un flux de imprimare mobil, practic şi sigur, ce permite un control eficient al costurilor şi administrarea mai uşoară a echipamentelor. Equitrac Office asigură accesul individual la echipamente, servicii şi cozi de imprimare în vederea maximizării siguranţei şi mobilităţii documentelor, precum şi crearea unui proces de imprimare eficient din punct de vedere costuri.

Funcţii principale

  • Monitorizarea utilizatorilor şi a modului în care aceştia folosesc copiatoarele şi imprimantele
  • Verificarea echipamentelor în mod excesiv sau foarte puţin şi determinarea perioadelor de vârf
  • Alocarea costurilor (facturare) pe departament, centru de cost, proiect sau client
  • Controlul utilizatorilor autorizaţi să acceseze anumite echipamente, al modului în care sunt folosite şi cât sunt folosite
  • Integrare perfectă în infrastructura IT existentă. Funcţionează cu toate imprimantele, copiatoarele şi echipamentele multifuncţionale, disponibile în reţea
  • Scalare începând de la unităţi mici cu un singur utilizator şi până la companii cu locaţii multiple şi mii de echipamente şi utilizatori
  • Echipamentele Xerox cu includ următoarele funcţii Equitrac Office:
    • Imprimarea sigură şi mobilă permite utilizatorilor să-şi deblocheze lucrările de la orice echipament EIP
    • Echipamentele hardware adiţionale nu sunt necesare, deoarece datele de identificare şi codurile de facturare sunt introduse direct de la interfaţa Xerox cu utilizatorul
    • Monitorizarea, evidenţa şi administrarea costurilor de imprimare pentru îmbunătăţirea ratelor de imprimare color şi a altor funcţii de imprimare/copiere, precum şi înregistrarea şi raportarea costurilor de utilizare per individ, departament sau alte grupuri de utilizatori – toate acestea prin intermediul aceloraşi date de autentificare la echipamentele Xerox

Equitrac Office foloseşte funcţii simple, dar performante pentru a vă ajuta să controlaţi şi să folosiţi în mod eficient întreaga flotă de copiatoare şi imprimante pentru creşterea semnificativă a productivităţii întregului birou.

  • Recuperarea rapidă a costurilor prin facturarea documentelor pe bază de cod către departamente sau centre de cost
  • Controlul accesului prin restricţionarea utilizării echipamentelor de copiere şi imprimare
  • Menţinerea siguranţei şi a confidenţialităţii prin deblocarea lucrărilor din echipament pe baza unui cod PIN sau card
  • Stimularea productivităţii angajaţilor prin imprimarea documentelor la cele mai apropiate echipamente şi evitarea celor nefuncţionale
  • Cunoaşterea operaţiunilor de imprimare prin rapoarte de activitate detaliate în funcţie de utilizator, departament, cod de alocare sau echipament
  • Recuperarea accelerată a investiţiilor prin administrarea centralizată a echipamentelor pentru reducerea cererilor de resurse IT, îmbunătăţirea nivelurilor de service şi mai puţine apeluri de asistenţă
  • Protejarea mediului prin reducerea consumului de resurse naturale

De ce Xerox?

  • Procesul de achiziţie este mai uşor deoarece, spre deosebire de concurenţă, reprezentatul Xerox va veni în întâmpinarea nevoii dumneavoastră de hardware şi software
  • Problemele sunt rezolvate mai rapid datorită punctului unic de contact pentru suport hardware şi/sau software – faţă de ofertele concurenţei cu puncte de contact diferite pentru suport hardware şi software